poniedziałek, 25 lipca 2016

Pokrowiec TOP-MOVE na telefon do roweru z LIDLA

Jak może część z was wie a cześć pewno nie, bardzo lubię jeździć rowerem. A że fajnie mieć telefon na oku (zwłaszcza jak używamy go jako licznik czy mapę)  to przyda się jakiś pokrowiec na kierownicę umożliwiający bezpieczne przewożenie i korzystanie z naszego smartfona.
I tak też przeglądając sklepy rowerowe niektóre ceny mnie kładły na łopatki, no ale jakie to szczęście,że są sklepy LIDL i tam za dosłownie grosze bo za niecałe 30zł można fajny pokrowiec dorwać. I to nie tylko pokrowiec na telefon ale i spora kieszeń na jakieś klucze,portfel,czy np edc składające się z Tola,latarki,zapalniczki i jeszcze kupa luzu. No nic tylko brać ;)

  Bardzo istotną sprawą mówiącą za tym pokrowcem poza ceną jest jakość wykonania. Oczywiście nie ma się co spodziewać raju ale jak na coś za 30zł robionego w chinach to jest mega,zero nitek odchodzących,montaż do kierownicy mocny i nie luzujący się ( używany w mieście,lesie,idt)   Tak więc wykonanie mocne 4+ bo wiadomo zawsze może być lepiej.
jak widać na kierownicy ładnie się prezentuje

Poza samym wykonaniem dobrą sprawą jest to,że posiada rand z odblasku dzięki czemu mamy element odblaskowy,zwiększający naszą widoczność i zarazem bezpieczeństwo. 
Pokrowiec jest podobno wodoodporny. I fakt  do pewnego momentu taki jest,mżawka czy coś lekkiego to dla niego luzik,ale ulewa zmoczy zdrowo - mi to problemu nie robi bo mam wodoodpornego szajsunga no ale jest to pewne ograniczenie co dla niektórych telefonów. Chociaż większość ludzi stara się w czasie ulewy zjechać gdzieś pod daszek jednak ;)
Za wodoodporność dam 3 bo fakt jest no ale sakwy crosso to to nie są :) 

Co do montowania na kierownicy dostajemy wygodny dynks do zamontowania na kierownicę, pokrowiec starczy wcisnąć w to i już zabezpieczony telefon i co my tam jeszcze przewozimy. Nie luzuje się, wygodne i szybkie w montażu i demontażu. Możemy sobie obrócić jak chcemy pokrowiec no i co ważne nie ma opcji by się sam wyczepił - serio takie wertepy po jakich go  przetyrałem i nie zgubiłem to nie ma się czego bać ;)  Czyli użyteczność i wygoda to 5 z czystym sumieniem.


Jeszcze zanim przejdę do końca warto wrócić do pojemności- jak widzicie na zdjęciu obok pojemność tej kieszeni jest naprawdę fajna, pomieścimy jakieś tam szpargały potrzebne nam,drobne,klucze od blokad,domu, zestaw EDC, dokumenty itd. Zamykana na mocny zamek, fakt,że noname ale robi robotę :) a to najważniejsze.
Tak więc za  ładowność 5


Na sam koniec jeszcze takie info że na luzie wejdzie tam większość telefonów  podobnych jak  iPhone,samsung x-cover czy większe egzemplarze jak sony aqua. Dodatkowo fajną sprawą jest to,że możemy w miarę wygodnie używać telefonu przez folie która jest w pokrowcu. Nie zawsze złapie no ale za 30zł nie chciejmy kosmosu. Grunt,że działa i to nie najgorzej. 

Tak więc podsumowując pokrowiec TOP MOVE z Lidla to naprawdę godna polecenia opcja dla każdego kto lubi śmigać na kole :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz