poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Festiwal podróżniczy TO TU TO TAM w Pile

I tak też wrócili my dopiero co z festiwalu podróżniczego TO TU TO TAM  w PILE - byłem na nie jednym festiwalu czy spotkaniu i to niezależnie od tego czy jako gość czy jako prelegent, zdecydowanie IV wielkopolski festiwal TO TU TO TAM był najlepszy - super atmosfera,można ująć,że kameralna, mega super prelegenci i organizacja na najlepszym poziomie - bez spiny na pełnym luzie ale wszystko wypaliło perfekcyjnie no może poza frekwencją no ale co można na to,że ludziom dupsk się nie chce ruszyć i posłuchać  o ciekawych wyprawach czy innych aspektach podróżowania. No ale nie ma co płakać, przynajmniej było sympatycznie i w doborowym gronie, bo jak już ktoś dotarł to czuł klimat.


Nie będę się rozpisywał o tym o czym mówiłem ja czy inni bo kto był ten wie, a kto nie niech żałuje.
 Jak dobrze pójdzie, to jeszcze w tym tygodniu jakiś film z festiwalu zmontuję a na razie łapcie linki do stron prelegentów których miałem okazję poznać i zdjęcia z imprezy :)


Jeśli kogoś pominąłem to sorry i piszcie uzupełnię ;) 

PS.
jeśli macie jakiś klub/lokal organizujecie jakiś festiwal czy inną akcję i chcielibyście posłuchać o różnych wyprawach,przyrodzie, survivalu czy innych aspektach, piszcie śmiało na konradbusza@gmail.com A ja z chęcią  się zjawię i was zanudzę ;)







Za kulisami










 WIĘCEJ ZDJĘĆ KLASYCZNIE NA GOOGLE +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz