sobota, 13 grudnia 2014

Supporting Partner 8000km Across Canada - Jakub Muda

I mam dla was fajną nowinę właśnie stałem się Supporting Partnerem niezwykle ambitnego projektu mojego kolegi a  mianowicie

8000km Across Canada - Jakub Muda

 

 Projekt zakłada pokonanie 8 tyś km w poprzek kanady brzmi fajnie? Jak najbardziej- dlatego zapraszam do śledzenie wyprawy i trzymania kciuków za Kubę.


Zarówno u niego jak i u mnie na FB  będą się pojawiały informacje o postępach wędrówki. A wyprawa rusza już za kilka tygodni.

 

 

1 komentarz:

  1. jedna z nielicznych wypraw, ktorym można kibicować z całego serca. Chętnie sam poszedłbym, ale nie strach przed wyprawą, ale pozostawieniem wszystkiego tutaj mnie powstrzymuje. Pewnie jak wielu. Dlatego też, trzymam kciuki na dobre przejście.

    OdpowiedzUsuń